POŘÁDÁNÍ KONFERENCÍ OD A DO Z
Pořádání konference vyžaduje celou řadu dílčích činností, od samotného zajištění překladatelských a tlumočnických služeb po přípravu techniky, ozvučovacího a projekčního zařízení, hlasovacího zařízení či cateringu a personálu. O to vše se společnost SAN SERVICE postará, kromě zadání požadavků a specifik tak nemá klient s pořádáním konference žádné starosti. Společnost detailně sleduje aktuální změny na trhu a z hlediska cenové politiky na ně reaguje, proto jsou ceny za poskytované služby příznivé za jakékoliv situace. Již více než 25 let zajišťuje společnost SAN SERVICE s.r.o. kompletní pořádání konferencí a dalších společenských a kulturních akcí s důrazem na účast zahraničních subjektů. Zaměřuje se proto na zajištění profesionální tlumočnických a překladatelských služeb, které odpovídají dnešním standardům a normám. Ozvučení, osvětlení, interakce, catering audio-video technika, o to vše bude při pořádání akce touto společností postaráno.
TECHNICKÉ VYBAVENÍ KONGRESŮ A KONFERENCÍ, PÓDIA, PRONÁJEM A INSTALACE
Ať už pořádáte jakoukoliv akci, postaráme se o její kompletní technické vybavení – od počítačů, notebooků a tabletů, přes tiskárny, mikrofony, přehravače, audio/video techniku či například FullHD projektory. Techniku Vám můžeme nejen pronajmout, ale samozřejmě i nainstalovat. K našemu vybavení patří také kvalitní pódia NIVTEC, která Vám dodáme například i se schody a zábradlím.
Firma San Service poskytuje kompletní servis při pořádání konferencí, kongresů, zasedání a dalších akcí. Zajišťujeme tlumočnické a překladatelské služby formou tlumočnických kabin či osobních tlumočníků, postaráme se o veškeré technické vybavení, včetně audio/video techniky či instalace pódia. Samozřejmostí je i cateringová služba a občerstvení, například formou Coffee breaks.